1pro22221211

gwiazda

Fundacja "Bajkowa Fabryka Nadziei"
ul. Antoniukowska 15B/43,
15-740 Białystok
KRS: 0000352023

e-mail: fundacja@bajkowa.eu
e-mail: zarzad_fundacji@bajkowa.eu
e-mail: wolontariat@bajkowa.eu

Bajkowe Wakacje - Krakow

Bajkowy Kraków Nadziei bajkowa wycieczka dla Naszych małych bohaterów z Białostockiej Onkologii Dziecięcej.

Podróż do Krakowa rozpoczęliśmy wczesnym rankiem. Ale emocje nie odpuszczały do samego wieczora. Kiedy dotarliśmy do Krakowa, zjedliśmy pyszny obiad i mieliśmy chwilę odpoczynku i regeneracji po podróży. Popołudnie w Krakowie zaczęliśmy od przejażdżki bryczką i poznaniu Starego Miasta od środka. Następnie ogromna wystawa Klocków LEGO i wieczorny spacer po Rynku Krakowskim zrobił na nas wrażenie.

Mamy w tym czasie mogły chociaż na chwilę się zrelaksować i zapomnieć o codziennych troskach. Pobyt w SPA i masaże dały Im niewątpliwie mnóstwo energii i pozytywnych emocji.

Kolejny Dzień rozpoczął się bardzo wcześnie rano. Śniadanie i w drogę! Cała Bajkowa ekipa wyruszyła do Solnego świata Kopalni Soli "Wieliczka" gdzie na naszych małych bohaterów czekała niezwykła przygoda. Inna niż ta "tradycyjna". Nasze Dzieci musiały dotrzeć do Solilandii, pokonując po drodze różnorodne przeszkody, odnajdując niezwykłe rzeczy które później oddały staremu Skarbnikowi . Po drodze spotkaliśmy wesołego Soliludka który rozbawił nas do łez a wiecie co on lubi najbardziej? Soli lizaki i Soli nugetsy z Soli Mc Donaldu takie wesoły krasnal.
Następnie udaliśmy na pyszny obiad do Karczmy i w podróż do ZOO gdzie spotkaliśmy niezwykłe okazy zwierząt.

Dzień zakończyliśmy wizytą u Smoka i Wawelu gdzie mogliśmy naładować swoje akumulatory w specjalnie wyznaczonym miejscu. Spacerowaliśmy do późnego wieczora.

Niedzielny poranek również był wczesną pobudką śniadanie i ruszamy do magicznego miejsca EnergyLandii gdzie czekało na nas mnóstwo bajkowych niespodzianek i wizyt. Dla małych i tych dużych, mamy Dzieci mogły również przypomnieć sobie jak były małymi Dziewczynkami

To niezwykłe miejsce, pełne niespodzianek i bajkowych bohaterów. Mnóstwo uśmiechów i radości. Nawet mały deszcz nie pokrzyżował nam planów!
Gdy już wszyscy się wybawili wyruszyliśmy do niezwykłego miejsca na uroczystą kolację. Niestety już ostatnią kolację. Magiczne miejsce Karczma Regionalna "Skansen Smaków" gdzie stworzona jest w stylu Zakopiańskim z prawdziwym góralskim klimatem. Pyszne jedzonko i niezwykła kapela, animatorzy dla Dzieci tego nie da się opisać. Bajkowe miejsce z którego nie chciało się wychodzić.

Na koniec tej podróży Nasze Maluchy otrzymały bajkowe prezenty z Krakowa, aby na długo w pamięci pozostała bajkowa przygoda.

Mimo choroby Dzieci cieszymy się, że otrzymaliśmy zgodę lekarzy na taką podróż. Mamy nadzieję, że chociaż kilka dni spędzonych w Krakowie pozwoliło Dzieciom i Mamom zapomnieć o troskach dnia codziennego.

Chcielibyśmy serdecznie podziękować wszystkim którzy przyczynili się do tego, że udało nam się zorganizować taką podróż i przeżyć niezapomniane chwile w Krakowie:

Fundacja Stefczyka, Skok Stefczyka, Kopalnia Soli "Wieliczka"EnergyLandia, Karczma Regionalna "Skansen Smaków" Hotel Pod Różą, Maha Punye Ayurveda, SeeKakrów, Skansen Halit, ZOO Kraków.

Wszystkim darczyńcom którzy wsparli nasze działania podczas Bajkowego Koncertu Nadziei organizowanym pod koniec lutego br. na Organizację Bajkowych Dni dla Dzieci z Onkologii.

Dziękujemy, że Jesteście z Nami <3 już niebawem kolejne bajkowe przygody. Oj będzie się działo!

fot: Fotoinspiracja Ewelina Simakowicz

yt1

O nasNasze projektyJak pomócPrzyjacieleNasi darczyńcyGaleriaKontakt